...step by step I walk on my self...
...I have a wonderful journey and at the sometime it is became hardest...

like

Wednesday, August 08, 2012

...bunga rose tisu...

mengenai tajuk entri aku kali niey, bunga rose tisu...semalam waktu tengok koleksi picture lama, aku terjumpa lah picture bunga rose tisu nie...so aku post jew lah entri niey kat blog...da tak tau nak post ape...hehehe...
dipanggil bunga rose tisu sebab bunga rose niey diperbuat daripada tisu…sedikit warna pink yang terdapat pada tisu tersebut menjadikan gubahan bunga rose tu tampak lebih menarik dan menyerlah…warna pink tu adalah pewarna manakala warna putih bunga tersebut adalah warna asal tisu tersebut…juga diselitkan beberapa helai daun ditepi berapa kuntum  bunga rose untuk menbuat kuntum2 bunga rose tersebut jelas kelihatan…nak tau tapak bunga rose tu diperbuat daripada ape???daripada polisterine…polisterine tersebut dililit dengan reben untuk mencantikkan lagi gubahan bunga rose tisu tersebut…


cantikkan...?
 bunga r0se tisu

nampak tak tapak dia yang warna putih tu...?

Actually, picture niey aku snap kat rumah sewa kawan aku waktu aku pergi umah dia…bunga tersebut dijadikan sebagai hiasan dan di letakkan di cabinet tv di ruang tamu…aku nampak bunga rose tisu tu menarik jew…so, aku pon snap jew lah…sajew2 jew kan…daripada sehelai tisu boleh jadi sekuntum bunga rose…itu lah yang di namakan kraf tangan…yang mempunyai sentimental value nyer yang tersendiri…

No comments:

.♥. L0ve ReferRer .♥.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...