...step by step I walk on my self...
...I have a wonderful journey and at the sometime it is became hardest...

like

Tuesday, August 07, 2012

...hand made biscuit...

 
 
dalam sejarah 06 og0s 2012, first time aku buat biskut...nak tau biskut ape yang aku buat...?cuba teka...aku buat biskut dahlia...sepanjang proses pembuatan biskut tu, banyak perkara yang berlaku...hehehehehe...ermmm...nak tergelak aku, bila diingat2 balik....masa buat adunan tu macam biasa jew...biasa lah...ikut resepi internet kan...huhuhu...dah siap adunan tu kena masukkan ke dalam acuan pam biskut dahlia tu dan pam terus kat atas loyang then masukkan dalam oven dan tunggu masak...p yang lawak nyer...waktu tunggu masak tu...first masak tu, nak tau ape jadi...?hangus...hangit....dan seerti dengan nyer...hancus...habis biskut aku...hahahaha...untuk adunan tu aku ikut sebijik macam kat internet tu p bab bakar tu aku memang dah ikut macam ape yang tulis kat situ p memang fail lah...so aku agak sendiri lah timer dan temperature oven tu...kat bawah nie, aku post kan sekali gambar biskut yang aku buat tu...p aku tak masukkan sekali biskut yang first masak dan tak menjadi tu...yang tu aku lupa nak snap...hehehe...

  biskut yang baru di angkat dari oven...panas!!!

 biskut yang telah siap dan sudah boleh dimakan...

amacam...?okey tak biskut yang aku buat nie...?



.♥. L0ve ReferRer .♥.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...