...step by step I walk on my self...
...I have a wonderful journey and at the sometime it is became hardest...

like

Tuesday, August 28, 2012

...selamat hari raye...

 
 
...minggu niey da masuk minggu kedua da kita raye kan...walaupun terlambat, aku mahu juga mengucapkan selamat hari raye aidilfitri, maaf zahir dan batin...maaf, jika aku ade terkasar bahasa kew...ade menyakitkan hati kew...pendek kata, ucapan maaf untuk semua lah...
bagi aku raye tahun niey agak sibuk jika nak dibandingkan dengan yang sebelum nyer kerna aku tak sempat nak berjalan raye...huhuhu...tak putus2 saudara mara datang beraye...first day 2 sempat lah jugak aku berjalan dan beraye uma saudara2 terdekat...2nd day n seterusnya sehingga lah cukup seminggu, aku duk kat uma jew kecuali raye ke-5....tak sempat kan...uma kawan2 pon aku tak sempat nak pergi...hampir kew semua balik beraye tapi ramai lagi yang balik...ow yea tahun niey...raye ke-5 aku ke pahang tau, menghadiri kenduri duapupu aku disana...sambutan yang agak meriah tapi perjalanan yang agak memenatkan...bertolak daripada uma mak sepupu aku jam 7.30 pagi tapi sampai kol 5.30 petang...cuba bayangkan berapa lama...tolak lah satu jam untuk berhenti makan dan solat...then waktu balik pulak tu bertolak daripada jam 9.30 dan sampai jam 5.46 pagi...da bawak van 60 km/h, macam mana nak cepat sampai...nasib2 pergi dengan van sewa kan...nak pergi dengan kereta tak muat so sewa jew lah dengan pemandu nyer sekali...tengok ape da jadi..?cakap pasal duit raye tu, memang dapat sikit lah...maklum lah, kan da besar...hehehe....

No comments:

.♥. L0ve ReferRer .♥.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...