...step by step I walk on my self...
...I have a wonderful journey and at the sometime it is became hardest...

like

Saturday, August 11, 2012

...majlis makan2...

start dengan post niey aku nak cerita serba sedikit tentang tempat aku praktikal sekarang...aku praktikal di unit kejuruteraan dan penyelengaraan, hospital universiti sains malaysia...aku praktikal dekat sini selama 5 bulan...post niey, time kat unit aku niey ade buat makan2 sikit...majlis makan2 kali terakhir sebelum puasa dan sempena menyambut bulan puase...sambung nyer, tunggu post akan datang...

- nasi minyak sudah masak!!! -

- memasukkan timun yang telah dipotong -

- kak tini menggaul acar timun -

- kak zie dan ina menunjukkan cara memotong limau kepada wan -


- wan menunjukkan skill nyer memotong dlimau kepada ina -

- buah limau dan bahan2 untuk buat acar -

- tengok tikah membuka tin laici -

- akhirnya, tikah berjaya -

- refleksi cahaya buah laici daripada lensa kamera -

- strawberry laici -

- posing, iklan limau -

- entah ape yang ditenung nyer kat limau tu -

- kantoi makan limau curi2 -

No comments:

.♥. L0ve ReferRer .♥.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...